مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-04سياسي

اعلام حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از خبرنگار تبریزی


درپی شکایت یکی از سازمان های آذربایجان شرقی از خبرنگار تبریزی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز از این خبرنگار اعلام حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی هفته های گذشته مستند تحقیقی قاچاق و معضلات صنعت پرده حاصل کار اعظم قربانی خبرنگار تبریزی از شبکه سهند آذربایجان شرقی پخش شد که به قاچاق پرده از مناطق مرزی شمال غرب کشور اشاره داشت.

نکته جالب اینکه در این گزارش از زوایای پیدا و پنهان موضوع مستند، از مبادی ورودی و خروجی استان و کشور، پرده برداشته و اظهار نظرهای مبادی مربوطه را نیز با ذکر جهات موافقت و مخالفت با موضوع مستند، منعکس نموده است.

با وجود اظهار نظر موافق و مخالف در متن گزارش متعاقباً شکواییه ای از سوی این سازمان دولتی به مراجع قضایی، به عنوان تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب، آن هم نه به طرفیت رسانه به عنوان متولی خبر، بلکه شکایت علیه شخص خبرنگار انجام شده است.

بعد از رسانه ای شدن این شکایت رسمی از اعظم قربانی خبرنگار شبکه سهند، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تماس تلفنی از این خبرنگار دلجویی و از انتشار چنین گزارش ها در رسانه ها اعلام حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از خبرنگار تبریزی

اعلام حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از خبرنگار تبریزی