مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-04سياسي

مازندران مهد سرداران بزرگ است


یک یادگار دوران دفاع مقدس و فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مازندران مهد سرداران بزرگ است، گفت: سردار پورقاسم مجاهد ولایتمدار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی قربانی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره سردار شهید رمضان پورقاسم از این سردار شهید به عنوان مجاهد مدیر و فهیم، ولایتمدار بیان کرد و گفت: سردار پورقاسم مجاهد مدافع رزمندگان بوده است.

وی افزود: ما سرداران ومجاهدان زیادی را در راه اسلام وقرآن تقدیم کردیم و مازندران استان سرداران بزرگی نظیر شهید طوسی، نوبخت، علیرضا عسگری و غیره است.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی دست چپاولگران وغارتگران را قطع کرده است، افزود: صدام وعوامل ابرقدرت ها، قدرت ولایت فقیه، مردم، خانواده شهدا را نشناختند و به رغم آنکه همه دنیا مقابل ما ایستاد اما پوزه همه آنها به خاک ذلت مالیده شد.

سردار قربانی با عنوان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس کوچه به کوچه با دشمن در خرمشهر جنگیدند و توانستند ماشین جنگی دشمن را از کار بیندازند، اظهار داشت: تمام تجهیزات و پشتیبانی دنیا پشت دشمن بود و آنان می خواستند به تهران برسند که ناکام ماندند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش برجسته لشکر عملیاتی 25 کربلا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مجاهدت های خاموش نیروهای رز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران مهد سرداران بزرگ است

مازندران مهد سرداران بزرگ است