مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-04سياسي

ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی در نوروز


دستورالعمل هماهنگی مدیریت و مسوولیت پذیری سفر های نوروزی در شرایط کرونا، روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ در چارچوب این دستورالعمل که توسط قرارگاه عملیاتی و با مشارکت کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین شده، پیش بینی شده که تمامی تردد ها و سفر ها به شهر های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

کمیته بهداشتی و درمانی نیز موظف شد اقدامات لازم را برای بازنگری در پروتکل های بهداشتی مرتبط با سفر، اقامتگاه ها، مراکز تفریحی و محیط های کسب و کار و نظارت دقیق بر روند اجرای این پروتکل ها، انجام دهد.

قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز موظف شدند بر تغییر وضعیت احتمالی استان ها در خلال سفر های استانی و هماهنگی میان دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، وزارت میراث فرهنگی و راه و شهرسازی برای کنترل تردد افراد با تست مثبت کرونا و برخورد با خاطیان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدامات لازم را با نهایت دقت انجام دهند.

رییس جمهور در همین ارتباط با اشاره به تجارب به دست آمده طی یکسال اخیر و در عین حال دومین نوروزی که کشور گرفتار پاندمی کووید 19 است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی در نوروز

ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی در نوروز