مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-04ورزشي

مدال آوران المپیک پاداش ویژه دریافت می کنند


آن دسته از ورزشکارانی که موفق به مدال آوری در رقابت های المپیک توکیو شوند به نسبت آنچه که در اساسنامه آمده است، پاداش ویژه ای دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به کرمانشاه و در جمع خبرنگاران، موضوع حمایت های تشویقی و پرداخت پاداش و حقوق به قهرمانانی که موفق به کسب سهمیه المپیک 2021 توکیو نیز شده اند را در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مطرح کرد که هم اکنون عملیاتی شده است.

وی گفت: علاوه بر آن ورزشکارانی که در المپیک 2021 توکیو موفق به کسب مدال شده و روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرند هم پاداش ویژه ای طبق آنچه که در اساسنامه پیش بینی شده به آنها پرداخت می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه مشکل خاصی پیش روی آماده سازی ورزشکارانی که مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارند نیست و آنها طبق برنامه های از پیش تعیین شده تمرینات آمادگی خود را دنبال می کنند.

احمدی افزود: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان همه اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و امیدوارم با ادامه این روند شاهد کسب نتایج مناسب از سوی ورزشکاران کشورمان باشیم.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد عالی بازی های المپیک در کشور با حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش، رییس و دبیران کل کمیته های ملی المپیک و پارالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران المپیک پاداش ویژه دریافت می کنند

مدال آوران المپیک پاداش ویژه دریافت می کنند