مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-04بين الملل

مذاکره بدون لغو تحریم، بازی تمام باخت است/ دولت فریب غرب را نخورد


دولتی ها اگر دنبال مذاکرات، بدون لغو تحریم ها، بروند علاوه بر اینکه چرخ اقتصاد خراب تر خواهد شد، امنیت کشور هم از بین خواهد رفت.

- جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبر یکی از رسانه های خارجی مبنی بر اینکه ایران نشانه های دلگرم کننده ای درباره از سرگیری دیپلماسی هسته ای بروز داده است ، اظهار کرد: آمریکا وقتی می خواهد با یک کشوری مذاکره کند باید دستش پر باشد.

در داستان برجام با توجه به اینکه ترامپ بدون منطق از توافق خارج شد، دست آمریکا خیلی خالی بود به همین دلیل الان دنبال این هستند که از موضع ضعف خارج شوند.

عامری افزود: آنها گفتند ما هیچ تحریمی را برنمی داریم و از ابتدا بنشینیم و مذاکره کنیم ولی رهبر انقلاب با دریایتی که داشتند با این پیشنهاد مخالفت کردند و نگذاشتند ایران با دست خالی برویم و از صفر دوباره مذاکره کنیم.

وی با باین اینکه بی تدبیری دولت این بود که تعهدات ایران را بدون توجه به انجام تعهدات غرب اجرا کرد، گفت: آمریکا می خواست فراتر از این گام بردارد و مجددا از ایران امتیاز بگیرد و ما را وارد مذاکره بر سر مسائل موشکی و امنیتی کند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: امروز اروپایی ها دنبال این هستند که به نوعی ایران را تحت فشار بگذارند تا در مذاکرات از ایران امتیاز بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره بدون لغو تحریم، بازی تمام باخت است/ دولت فریب غرب را نخورد

مذاکره بدون لغو تحریم، بازی تمام باخت است/ دولت فریب غرب را نخورد