مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-04سياسي

استقلال در صنعت با همت و اراده بخش خصوصی دست یافتنی است


نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از کارخانه بهمن دیزل، انجام فعالیت های تخصصی و مطابق با نیاز کشور و تولید محصولات با کیفیت داخلی را مشاهده کردم.

- لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه بهمن دیزل گفت: مشاهده انجام فعالیت تخصصی و مطابق با نیاز کشور و تولید محصولات با کیفیت داخلی، شعف انگیز است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه ی محصولات تولیدی بهمن دیزل 4 و 5 ستاره هستند، اظهار کرد: از این جهت شرکت را بسیار خوب ارزیابی می کنم و آینده درخشانی خواهد داشت.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در خصوص برنامه های مجلس برای حمایت از تولیدات داخل شرکت های خصوصی فعال گفت: از بخش خصوصی باید به معنای واقعی حمایت کرد چرا که از انگیزه و تخصص بالایی برخوردار هستند و با همت و اراده آن ها می توان در کشور به استقلال واقعی در حوزه صنعت دست یافت.

گفتنی است بهمن دیزل پس از بومی سازی کامیونت شیلر 6 تن، توانسته با همت مهندسان ایرانی مینی بوس پگاسوس و کامیون شیلر 8تن را نیز داخلی سازی کند که به زودی با تولید انبوه، به سیستم حمل و نقل شهری و جاده ای وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال در صنعت با همت و اراده بخش خصوصی دست یافتنی است

استقلال در صنعت با همت و اراده بخش خصوصی دست یافتنی است