مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-04سياسي

کاشت بیش از 2000 نهال مثمر در مدارس کرمانشاه


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از کاشت بیش از 2 هزار نهال مثمر در پویش ملی درخت یار در مدارس و اردوگاه های این استان خبر داد.

- علی صفدری بعد از ظهر امروز در گفتگو با مبنی بر لزوم حفظ پوشش گیاهی و پاس داشتن درخت، اظهار کرد: پیدا کردن جایگاه واقعی فرهنگ درختکاری در جامعه بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه به توزیع و کاشت بیش از 2 هزار نهال مثمر در پویش ملی درخت یار توسط دانش آموزان این تشکل در مدارس و اردوگاه های این استان مبادرت می کند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع و کاشت بیش از 2 هزار نهال مثمر از هفدهم لغایت بیستم اسفندماه انجام خواهد شد، گفت: هدف از کاشت نهال مثمر در مدارس و محیط های شهری ایجاد زیبایی است.

وی ادامه داد: نهال های مثمر در برنامه مذکور شامل نهال های گونه های اصلاح شده آلبالو، آلو، به، شلیل، گردو، گلابی، گیلاس و هلو است.

گفتنی است، برنامه کاشت بیش از 2 هزار نهال مثمر در مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان پارک ها و فضای سبز کرمانشاه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت بیش از 2000 نهال مثمر در مدارس کرمانشاه

کاشت بیش از 2000 نهال مثمر در مدارس کرمانشاه