مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-04سياسي

دستورالعمل هماهنگی مدیریت و مسوولیت پذیری سفرهای نوروزی در شرایط کرونا بررسی شد


دستورالعمل هماهنگی مدیریت و مسئولیت پذیری سفرهای نوروزی در شرایط کرونا، روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، دستورالعمل هماهنگی مدیریت و مسئولیت پذیری سفرهای نوروزی در شرایط ، وزارت میراث فرهنگی و راه  و شهرسازی برای کنترل تردد افراد با تست مثبت کرونا و برخورد با خاطیان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدامات لازم را با نهایت دقت انجام دهند.

رییس جمهور در همین ارتباط با اشاره به تجارب به دست آمده طی یکسال اخیر و در عین حال دومین نوروزی که کشور گرفتار پاندمی کووید 19 است، گفت: با بهره گیری از این تجربیات و همچنین رعایت دقیق و جدی پروتکلها و پیش گرفتن زندگی سازگار با کرونا میتوان تعطیلات مرتبط با نوروز را با اجرای پروتکل ها  برگزار کرد.

روحانی تاکید کرد: اگرچه توصیه جدی متخصصان، فعالان و مسوولان بهداشتی کشور عدم رفت و آمد غیرضرور بویژه برای افراد خطرپذیر است و بسیاری نگرانی ها  که در خصوص شیوع بیماری با توجه به رفت و آمدهای نوروزی وجود دارد اما می توان با اتکا بر مسوولیت پذیری جامعه و مردم و حساسیت هایی که نسبت به حفظ سلامت وجود دارد، امیدوار بود که با رعایت دستورالعمل ها، امکان تردد در ایام نوروز به شهرهای با وضعیت آبی و زرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل هماهنگی مدیریت و مسوولیت پذیری سفرهای نوروزی در شرایط کرونا بررسی شد

دستورالعمل هماهنگی مدیریت و مسوولیت پذیری سفرهای نوروزی در شرایط کرونا بررسی شد