مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-04سياسي

تشکیل کارگروه مشترک رفع موانع تولید/درمبارزه با فساد تعارف نداریم


رییس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل کارگروه مشترک رفع موانع تولید بین مجلس و قوه قضاییه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن درویشیان عصر پنجشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه عزم قوه قضاییه رفع موانع تولید در کشور است، افزود: در حمایت از بخش تولید نباید کوتاهی کرد، گاهی می شود یک قانون به گونه ای تفسیر شود که مشکل یک واحد تولیدی در اجرای آن رفع شود.

وی با بیان اینکه در کشور زیرساخت اولیه و نعمت های خدادادی برای تولید وجود دارد، تاکید کرد: تولیدکنندگان از سوی قوه قضاییه حمایت میدانی، علمیاتی و حقوقی می شوند، تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به کار گرفته ایم.

درویشیان افزایش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را با هدف کاهش بیکاری در کشور مورد تاکید قرار دارد و افزود: امروز چالش جدی ما در کشور بحث اشتغال است و باید اذعان کنیم که بیکاری منجر به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و حتی امنیتی می شود و دشمنان نظام اسلامی را نسبت به آسیب زدن به امت اسلامی جسورتر می کند.

واحد تولیدی در کشور نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل شود وی با گلایه از تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی در کشور اضافه کرد: تعطیلی یک واحد تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک رفع موانع تولید/درمبارزه با فساد تعارف نداریم

تشکیل کارگروه مشترک رفع موانع تولید/درمبارزه با فساد تعارف نداریم