مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-04سياسي

«عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شناخته شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در بین آثار نویسندگان شرکت کننده در جشنواره ادبی یوسف، داستان کوتاه «عروسی خوبان» به انتخاب هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

- اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در بین آثار نویسندگان شرکت کننده در جشنواره ادبی یوسف، داستان کوتاه عروسی خوبان به انتخاب هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلامرضا کریمی در حاشیه نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: ادبیات داستانی یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است و برگزاری نهمین دوره از جشنواره ادبی یوسف با هدف شناسایی علاقمندان و استعدادهای برتر در حوزه داستان نویسی دفاع مقدس انجام شد که خوشبختانه نویسندگان زیادی در استان از این جشنواره استقبال کردند.

وی افزود: خوشبختانه سطح آثار ارسالی به جشنواره در استان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قابل قبول بود و یک اثر از استان مرکزی بین آثار برگزیده قرار گرفت اما با توجه به وجود استعدادهای فراوانی که در استان وجود دارد انتظار داریم در دوره های بعدی نویسندگان استان مرکزی بیشتر بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شناخته شد

«عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شناخته شد