مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-04سياسي

رفع تصرف 600 هکتار از اراضی ملی در شهرستان فومن


رییس اداره منابع طبیعی فومن با تأکید بر برخورد با تصرف اراضی ملی این شهرستان، گفت: از ابتدای امسال 600 هکتار از اراضی ملی فومن رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی داودی عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان فومن به مناسبت هفته منابع طبیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: شهرستان فومن دارای جنگل های هیرکانی بوده که متعلق به دوره سوم زمین شناسی است.

وی با بیان اینکه فومن دارای 67 هزار هکتار دارای اراضی ملی است که از این میزان 55 هزار هکتار اراضی جنگلی و 12 هزار اراضی مرتعی است، افزود: ماسوله رودخان، قلعه رودخان و آلیانات سه حوزه مهم آبخیزداری در منطقه به شمار می رود.

رییس منابع طبیعی فومن با اشاره به اینکه به دنبال جلب مشارکت های مردمی برای حفظ منابع طبیعی و ملی هستیم، تصریح کرد: طرح کاداستر در تمامی اراضی ملی شهرستان فومن در حال اجرا بوده و تاکنون در 47 هزار هکتار اجرایی شده است.

داودی به رفع تصرف 600 هکتار از اراضی ملی شهرستان فومن اشاره و اضافه کرد: فومن به دلیل همسایگی با برخی از شهرستان ها و استان ها شاهد موارد قاچاق چوب بوده که امسال نیز 63 متر مکعب چوب قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به صدور پروانه استفاده از مرتع برای 463 دامدار، گفت: از سال آینده پروانه دامداری مراتع سابق باطل و دفترچه های جدید صادر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 600 هکتار از اراضی ملی در شهرستان فومن

رفع تصرف 600 هکتار از اراضی ملی در شهرستان فومن