مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-04اجتماعي

اولین مدرسه دانش آموزان اوتیسم در اردبیل راه اندازی می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با قول مساعد رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با همراهی خیرین و تامین تجهیزات مناسب قرار شد اولین مدرسه برای دانش آموزان اوتیسم در اردبیل راه اندازی شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با قول مساعد رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با همراهی خیرین و تامین تجهیزات مناسب قرار شد اولین مدرسه برای دانش آموزان اوتیسم در اردبیل راه اندازی شود.

احمد ناصری روز پنجشنبه 14 اسفندماه در نشست مدیران و معاونین آموزش با معاون وزیر آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح هدایت تلاش بر این است تا دانش آموزان استان به ابزار و تجهیزات هوشمند مجهز شوند تا تحقق هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس درس را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تعهدات معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در احداث واحدهای آموزشی مخصوص برای دانش آموزان استثنایی خاطرنشان کرد: قرار شد در کنار احداث 8 مدرسه استثنایی سالن ورزشی ویژه دانش آموزان استثنایی، تجهیزات کمک آموزشی برای این دانش آموزان و مرکز مشاوره و راهنمایی و همچنین مرکز جامع آموزش و سلامت مجازی در اردبیل راه اندازی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 87 درصد دانش آموزان استان تحت پوشش شبکه شاد هستند و در تفاهمنامه امضا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدرسه دانش آموزان اوتیسم در اردبیل راه اندازی می شود

اولین مدرسه دانش آموزان اوتیسم در اردبیل راه اندازی می شود