مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-04سياسي

درویشیان: بانک ها نباید واحدهای تولیدی را تعطیل کنند


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تولیدکنندگان از سوی قوه قضاییه حمایت میدانی، علمیاتی و حقوقی می شوند، گفت: تمامی تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به کار گرفته ایم.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تولیدکنندگان از سوی قوه قضاییه حمایت میدانی، علمیاتی و حقوقی می شوند، گفت: تمامی تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به کار گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان که همراه با رییس قوه قضاییه به ارومیه سفر کرده است در جمع فعالان اقتصادی استان آذربایجان غربی، رکن اساسی توسعه را اراده و عزم جدی عنوان کرد و افزود: این امر همکاری، همدلی و اقدام جهادی در عرصه های مختلف کشور را می طلبد.

عضو شورای عالی قوه قضاییه لازمه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را افزایش تولید دانست و اظهار داشت: امروز چالش جدی ما در کشور بحث اشتغال است؛ باید اذعان کنیم که بیکاری منجر به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و حتی امنیتی می شود و دشمنان نظام اسلامی را نسبت به آسیب زدن به امت اسلامی جسور تر می کند.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه رفع موانع تولید با حضور سه قوه کشور برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درویشیان: بانک ها نباید واحدهای تولیدی را تعطیل کنند

درویشیان: بانک ها نباید واحدهای تولیدی را تعطیل کنند