مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-04اقتصادي

برگزاری نشست هم اندیشی کانون هماهنگی تشکل های گردشگری خراسان رضوی با معاون وزیر


هم اندیشی با اعضای کانون هماهنگی تشکل های گردشگری خراسان رضوی با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی هم اندیشی با اعضای کانون هماهنگی تشکل های گردشگری خراسان رضوی با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

ولی تیموری با اشاره به ایجاد تشکل های گردشگری اظهار کرد: زمانی درگیر این موضوع بودیم که تاسیسات گردشگری مجوز فعالیت از ما دریافت می کردند، اما تشکل صنفی آن از وزارت خانه ای دیگر مجوز فعالیت دریافت می کرد واین چالشی بود که ما برای نظارت با مشکل مواجه می کرد، اما اکنون با اجرای قانون، فعالیت های گردشگری به صورت واحد مدیریت می شوند.

وی ادامه داد: هنوز تشکل های زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جوان است، در حالی که قانون نظام صنفی سابقه ای 60-70 ساله داشته و در طول سالیان طولانی به انسجام رسیده است.

بنابراین باید مسیر ایجاد و فعال شدن تشکل های گردشگری را گام به گام طی کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به برخی چالش های تشکل های صنفی گذشته و ضرورت ایجاد تشکل های حرفه ای زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در گذشته متولی گردشگری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی کانون هماهنگی تشکل های گردشگری خراسان رضوی با معاون وزیر

برگزاری نشست هم اندیشی کانون هماهنگی تشکل های گردشگری خراسان رضوی با معاون وزیر