مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-04سياسي

بازداشت 2 مداح مراسم عزاداری در خوزستان


بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: 2 مداح و مرثیه سرا که در یک مجلس ترحیم در این بخش به اجرای برنامه پرداختند روانه بازداشتگاه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ابراهیم سپاس زاده پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بعد از فوت یکی از ساکنان روستای سر دره بخش صیدون، در چند مرحله به خانواده وی توصیه شد تا با توجه به شرایط ویژه خوزستان از حیث شیوع کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری مراسم عمومی پرهیز کرده و مراسم تشییع را خانوادگی و با حضور حداکثر 50 نفر برگزار کنند.

وی افزود: از پسر این مرحوم نیز تعهد گرفته شد تا شاهد برگزاری یک مراسم شلوغ نباشیم.

بخشدار صیدون گفت: متاسفانه روز گذشته این خانواده جسد فرد متوفی را ساعت 6 صبح از سردخانه تحویل گرفتند و تا حدود ساعت 9 مراسم تشییع را به تاخیر انداختند تا جمعیت زیادی در مراسم حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور 2 مداح محلی برگزار شد افزود: شب گذشته یکی از این مداحان بازداشت شد و فرد دیگر نیز امروز دستگیر و روانه بازداشتگاه گردید.

سپاس زاده از صدور حکم بازداشت برای پسر متوفی نیز خبرداد و اضافه کرد: در اولین فرصت این فرد نیز بازداشت خواهد شد تا دادگاه در مورد تخلفات وی تصمیم گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 مداح مراسم عزاداری در خوزستان

بازداشت 2 مداح مراسم عزاداری در خوزستان