مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-04ورزشي

شرایط خوبی برای تمرینات ورزشکاران المپیکی فراهم کرده ایم


معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی پیش روی قهرمانان و ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند وجود ندارد و تمرینات خود را بخوبی پیش می برند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر هیچ مشکل خاصی پیش روی قهرمانان و ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند وجود ندارد و تمرینات خود را بخوبی پیش می برند.

عبدالحمید احمدی در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه که امروز(14 اسفند) برگزار شد در جمع خبرنگاران، بااشاره به در پیش بودن المپیک توکیو، اظهار کرد: علیرغم اینکه تاکنون تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ما موفق به کسب سهمیه شده اند، اما امیدواریم در برخی از رشته ها سهمیه های بیشتری کسب کنیم.

وی تصریح کرد: ستاد عالی بازی های المپیک 2020 از حدود بیش از دو سال پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، رییس کمیته ملی المپیک و.

تشکیل شده و بصورت مداوم جلساتی را برگزار کنیم که در آنها روسای فدراسیون ها آخرین وضعیت تیم ها و ورزشکاران قهرمان خود را گزارش می کنند.

معاون وزیر ورزش افزود: اردوها، برنامه های تمرینی و تدارکاتی برای قهرمانان ملی پوش با قوت و جدیت به همراه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خوبی برای تمرینات ورزشکاران المپیکی فراهم کرده ایم

شرایط خوبی برای تمرینات ورزشکاران المپیکی فراهم کرده ایم