مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-04بين الملل

لشکر مگس های سایبری برای کیست؟


توییتر حساب کاربری سه هزار مگس سایبری را که به دنبال بهبود وجهه ولیعهد عربستان در پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد سعودی بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت، شبکه اجتماعی توییتر هزاران حساب جعلی معروف به مگس های سایبری را که به محض اعلام گزارش اخیر آمریکا در خصوص قتل جمال خاشقجی، یک کمپین گسترده را راه اندازی کرده بودند، مسدود کرده است.

این روزنامه همچنین فاش کرد، این حساب هایی که در عربستان مستقر هستند با به کارگیری تصاویر پروفایل جعلی به دنبال نابودی نتایج و استنباط های مقامات اطلاعاتی آمریکا در خصوص قتل جمال خاشقجی بودند.

روزنامه واشنگتن پست همچنین نوشت، این کمپین به دنبال هدف قرار دادن چندین آژانس های خبری مستقر در آمریکا بود تا ولیعهد سعودی را در قتل خاشقجی بی گناه جلوه دهد.

طبق نوشته این روزنامه، این توییت ها بخشی از تلاش گسترده حساب های سعودی بود که به دو زبان انگلیسی و عربی فعالیت داشتند تا گزارش مربوط به نقش داشتن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی را تغییر دهند و در بیشتر پست های منتشر شده از سوی این حساب های کاربری ذکر شده است: پرونده خاشقجی عملاً بسته شده است و عاملان آن در زندان به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر مگس های سایبری برای کیست؟

لشکر مگس های سایبری برای کیست؟