مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-04اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 4پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه


استاندار هرمزگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه در سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جزییات پروژه های بهره برداری شده با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندرلنگه گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندرلنگه در مجموع چهار پروژه با اعتبار 473 میلیارد تومان افتتاح و آغاز شد.

وی افزود: در این سفر، 33.

5 کیلومتر از پروژه کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور و 16.

5 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی راه و شهرسازی استان هرمزگان با اعتبار 310 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی کمربندی شهرستان بندرلنگه نیز به طول 15 کیلومتر با اعتبار 85 میلیارد تومان آغاز شد.

همتی ادامه داد: بهره برداری از استخر سرپوشیده به وسعت یک هزار 925 متر مربع با اعتبار نزدیک به شش میلیارد تومان از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به بندرلنگه بود.

استاندارهرمزگان تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی، فاز نخست طرح مسکن ملی شهرستان بندرلنگه در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر 72 میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب در راستای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم و زوج های جوان، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 4پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 4پروژه عمرانی در شهرستان بندرلنگه