مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-04سياسي

شرکت در یادواره های شهدا برای زنده نگه داشتن خودمان است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی هم در زمان حیات و هم در زمان شهادت دشمنش را شکست داد، گفت: رزق شهدا مستقیم از سمت خدا است و ما در مراسم های شهدا شرکت می کنیم که خودمان زنده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک امروز در ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم فرهاد خوشه بر در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه حضور و زندگی انسان در این دنیا بی حکمت و بی دلیل نیست، اظهار کرد: یکی از دلایل زندگی انسان در دنیا این است که جمال خدا را بشناسند و خدا را درک کنند و در همه حالات به فکر خدا باشند.

وی با بیان اینکه انسان برای خروج از ظلمات در دنیا باید تلاش کند، گفت: وجود شهید یعنی دعوت به مشاهده خدا و شهدا شاهدان عینی جمال خدا درروی زمین هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید در دنیا از آن مراقبت کنیم تا خدا را فراموش نکنیم نفس است، افزود: نفس انسان را از خدا دور و به بیراهه می کشاند و انسان باید تمام توجه خود را برای عدم پیروی از نفس به کار بگیرد و شهدا نمونه بارز کسانی هستند که از دستورات نفس سر، باز زدند.

سرلک با بیان اینکه انسان بعد از تماشای خدا باید خدا را برای همه تماشایی کند، تصریح کرد: همه اولیا و پیامبران آمدند تا خدا را برای همه جهانیان تماشایی کنند و چه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در یادواره های شهدا برای زنده نگه داشتن خودمان است

شرکت در یادواره های شهدا برای زنده نگه داشتن خودمان است