مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-04اقتصادي

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی


سازمان هواشناسی نسبت فعالیت سامانه جوی، افزایش تلاطم و ارتفاع امواج در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر از فردا تا دوشنبه (15 تا 18 اسفند) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی رنگ آورده است: وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج بین 2 تا 3 متر و در نقاط فراساحلی تا 3.

5 متر فردا (15 اسفند) در مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل بوشهر و غرب هرمزگان پیش بینی می شود.

همچنین تداوم این شرایط روز شنبه (16 اسفند) در تنگه هرمز، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، نواحی ساحلی و دور از ساحل بوشهر و هرمزگان دور از انتظار نخواهد بود.

در ادامه این هشدار آمده است که روز یکشنبه (17 اسفند) وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز، نواحی ساحلی و دور از ساحل هرمزگان و بوشهر پیش بینی می شود.

در چنین شرایطی آسیب دیدن شناورهای سبک و نیمه سنگین، غرق شدن شناگران و قایق های کوچک، پاره شدن تورهای صیادی، اختلال در فعالیت های دریایی در ساحل و فعالیت های فراساحل دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی در این هشدار نسبت به ممنوعیت تفریحات آبی و شنا، ممانعت از تردد با شناورهای سبک، نیمه سنگین و تفریحی و فعالیت شیلاتی و محدودیت در فعالیت فعالان در پشتیبانی صنایع دریایی به ویژه فراساحل توصیه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی