مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-04سياسي

تامین فضای آموزشی یکی از درخواست های به حق مردم مناطق حاشیه ای شهر کرمان است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تامین فضای آموزشی در مناطق حاشیه ای شهر کرمان یکی اولویت های مردم دانست و اظهار کرد: با هماهنگی با آموزش و پرورش بر اساس توافق انجام شده با بانک رفاه قرار شد در محروم ترین مناطق استان مدرسه سازی انجام شود.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تامین فضای آموزشی در مناطق حاشیه ای شهر کرمان یکی اولویت های مردم دانست و اظهار کرد: با هماهنگی با آموزش و پرورش بر اساس توافق انجام شده با بانک رفاه قرار شد در محروم ترین مناطق استان مدرسه سازی انجام شود.

محمدرضا پورابراهیمی در آیین آغاز عملیات اجرایی یک واحد آموزشی در روستای سعیدی توسط بانک رفاه افزود: مردم این منطقه سال ها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می کنند و تلاش شده در حد وسع کمک هایی انجام شود.

وی اظهار کرد: یکی از خواسته های این منطقه تامین فضای آموزشی است که با هماهنگی با آموزش و پرورش بر اساس توافق انجام شده با بانک رفاه قرار شد در محروم ترین منطقه استان مدرسه سازی انجام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحصیل دانش آموزان دختر منطقه شهداد با مشکلاتی چون رفت و آمد به سایر مناطق مواجه بود که احداث این واحد آموزشی می تواند در رفع مشکل موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین فضای آموزشی یکی از درخواست های به حق مردم مناطق حاشیه ای شهر کرمان است

تامین فضای آموزشی یکی از درخواست های به حق مردم مناطق حاشیه ای شهر کرمان است