مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-04سياسي

تولید سه کتاب در کارگاه ادبیات پایداری پروژه محور حوزه هنری آذربایجان شرقی


مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی از تولید سه کتاب در سلسله کارگاه های پروژه محور تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در تبریز خبر داد.

- تولید سه کتاب در کارگاه "ادبیات پایداری" پروژه محور حوزه هنری آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی از تولید سه کتاب در سلسله کارگاه های پروژه محور تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در تبریز خبر داد.

داود خدایی با بیان این که هدف از برگزاری این کارگاه ها شناسایی و پرورش نیروی متخصص برای تولید کتب ادبیات پایداری است، اظهار کرد: این کارگاه به صورت کارگاهی و کاملا عملیاتی در حوزه هنری آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

وی افزود: سه هنرآموز برای این دوره تخصصی و کارگاهی انتخاب و تمام مباحث تئوری و تخصصی روی پروژه ها، آموزش داده می شود.

وی گفت: در این کارگاه ها به هر یک از هنرآموزان تالیف خاطرات یک همسر آزاده سپرده شد تا از فاز مصاحبه تا تدوین و تنطیم خاطرات را خود محقق در کنار مدرس خود انجام داده و در پایان دوره، پروژه های خود را در قالب کتاب 60 تا 80 صفحه ای تحویل خواهند داد.

خدایی هم چنین ادامه داد: دفتر ادبیات پایداری با اجرای این متد آموزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا ضمن کاربردی بودن مباحث آموزشی این کارگاه ها به نتیجه و خروجی قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سه کتاب در کارگاه ادبیات پایداری پروژه محور حوزه هنری آذربایجان شرقی

تولید سه کتاب در کارگاه ادبیات پایداری پروژه محور حوزه هنری آذربایجان شرقی