مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-04اقتصادي

دادستان ها اجازه ندهند دلالان بازیگران اصلی بازار باشند


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به کمبود برخی اقلام کالایی در بازار با وجود تولید متناسب با نیاز، تاکید کرد: اقدامات دلالان در حوزه بازار مردم را به شدت آزار می دهد و دادستان ها نباید اجازه دهند که دلالان در بازار تولید و عرضه دخالت کنند زیرا اقدامات .

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به کمبود برخی اقلام کالایی در بازار با وجود تولید متناسب با نیاز، تاکید کرد: اقدامات دلالان در حوزه بازار مردم را به شدت آزار می دهد و دادستان ها نباید اجازه دهند که دلالان در بازار تولید و عرضه دخالت کنند زیرا اقدامات دلالی اخلال جدی به نظام اقتصادی کشور وارد می کند.

یدالله موحد در نشست مشترک شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان با روسای حوزه های قضایی و دادستان های استان به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به محورهای سخنان ریاست قوه قضاییه در دیدار اخیر با اعضای شورای عالی قضایی کشور و شورای قضایی استان ها، گفت: در این نشست ریاست قوه قضاییه اعتماد عمومی را بزرگترین سرمایه دستگاه قضایی دانستند و تاکید کردند که این مهم نباید مخدوش شود.

وی ادامه داد: رییس قوه قضاییه تاکید کردند هر کس به دستگاه عدلیه پناه آورد باید احساس کند که حقوق وی ستانده می شود و وای به روزی که کسی احساس کند، دستگاه قضایی حقوق او را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها اجازه ندهند دلالان بازیگران اصلی بازار باشند

دادستان ها اجازه ندهند دلالان بازیگران اصلی بازار باشند