مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-04سياسي

توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری تبریز


توسعه فضای سبز پایدار شهری، در کنار فعالیت ها و وظایف روزمره و پروژه های عمرانی، شاخص ترین عملکرد مدیریت شهری فعلی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام شهردار تبریز گفت: توسعه فضای سبز پایدار شهری، در کنار فعالیت ها و وظایف روزمره و پروژه های عمرانی، شاخص ترین عملکرد مدیریت شهری فعلی است.

رسول موسایی در آیین درختکاری در محوطه فرمانداری تبریز، ضمن تبریک هفته منابع طبی و درختکاری، اظهار کرد: تاریخ شهر تبریز، از این شهر به عنوان باغ شهر یاد می کند و در این راستا توجه به مقوله فضای سبز و برنامه های زیست محیطی از جمله حرکت هایی بود که در این دوره به صورت شاخص برنامه ریزی شده است.

وی افزود: از آغاز دوره پنجم شورای شهر و مدیریت فعلی شهرداری تبریز تا به امروز، 45 پارک محله در مناطق 10 گانه شهرداری احداث و تقدیم شهر و شهروندان شده است.

وی با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در سال 99 اعلام کرد: با تحقق شعار کاشت یک میلیون اصله نهال برای سال 99 در چند روز آینده، شاهد توانایی شهر تبریز در رفع و رجوع مشکلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا از طریق توسعه فضای سبز خواهیم بود.

موسایی با اشاره به عدم تغییر کاربری در دوره فعلی مدیریت شهری، اضافه کرد: تاکید شهردار تبریز تداوم تملک باغات باقیمانده شهر تبریز در سال آتی است که قسمت اعظم آن ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری تبریز

توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری تبریز