مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-04اقتصادي

جمع آوری 32 میلیارد ریال زکات در شیروان/ 700 بسته معیشتی توزیع شد


امام جمعه شیروان از جمع آوری 32 میلیارد ریال زکات واجب و مستحب در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ صرف تأمین معیشت، درمان، لوازم التحریر و.

- .

شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین تکمیلی صبح پنج شنبه در جلسه شورای زکات شیروان اظهار کرد: شیروان رتبه نخست جمع آوری و هزینه کرد زکات را در خراسان شمالی دارد.

امام جمعه شیروان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 32 میلیارد ریال زکات واجب و مستحب در شهرستان جمع آوری و صرف تأمین معیشت، درمان، لوازم التحریر، پرداخت اقساط معوق و بدهی مددجویان، تعمیرات مسکن، خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند و پروژه های عام المنفعه شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید برکات و فواید زکات و مواسات به خوبی برای مردم تشریح شود، اضافه کرد: تاکنون برای بیش از 4 هزار نفر از مراجعین اعم از نیکوکار و نیازمند در قرارگاه مواسات شهرستان پرونده تشکیل شده است.

حجت الاسلام تکمیلی تصریح کرد: همچنین تعداد 700 بسته معیشتی از محل جمع آوری زکات به زودی در شیروان بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان گفت: باید هزینه های اضافی و بسیار بالای مجالس ترحیم حذف و در جهت کمک به نیازمندان و محرومان هدایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 32 میلیارد ریال زکات در شیروان/ 700 بسته معیشتی توزیع شد

جمع آوری 32 میلیارد ریال زکات در شیروان/ 700 بسته معیشتی توزیع شد