مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-04سياسي

اهمیت توجه به مباحث فضای مجازی در دانشگاه ها


دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: مباحث جدی باید بعد از فروکش کردن تب اولیه توسعه فضای مجازی که باعث توده ای و شبکه ای شدن حوزه رسانه ای در این فضا شده است، - دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: مباحث جدی باید بعد از فروکش کردن تب اولیه توسعه فضای مجازی که باعث توده ای و شبکه ای شدن حوزه رسانه ای در این فضا شده است، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی – دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور در همایش ملی جامعه، تعلیم وتربیت در دانشگاه خوارزمی با تاکید بر اهمیت توجه به مباحث فضای مجازی در دانشگاه ها، گفت: مباحث تربیتی، روانشناسی، اموراجتماعی و اقتصادی و بحث های چندرشته ای، میان رشته ای و فرارشته ای از مهمترین مباحثی است که باید در دانشگاه ها مورد توجه قرارگیرد که امید است نظام دانشگاهی کشور با پرداختن به این مباحث خلا ایجادشده را برطرف کند.

در حوزه روانشناسی و تربیتی مباحث بسیار مهمی همچون پدیده خود مطرح است که به بازنمایی خود و نمایش ماندگار، گستردگی و توسعه خود در صفحه نمایش میپردازد که این خود دیجیتالی با نوعی خودشیفتگی همراه است.

وی تصریح کرد: در حوزه تعلیم و تربیت نیز فراتر از مباحث آموزش تعاملی که در اوایل سال های 2000 مطرح بود امروز با مباحث کلاس های درس سکویی (platform) مواجهیم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به مباحث فضای مجازی در دانشگاه ها

اهمیت توجه به مباحث فضای مجازی در دانشگاه ها