مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-04سياسي

تامین اجتماعی حق دشتستانی ها را بدهد/ لزوم ساخت یک بیمارستان کامل


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار احداث بیمارستان عمومی تامین اجتماعی در دشتستان شد و گفت: انتظار می رود تامین اجتماعی به تعهدات خود در این شهرستان عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در گفت وگو با مردم این شهرستان اظهار داشت: با توجه به کمبود زیرساخت های درمانی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان انتظار می رود که سازمان تأمین اجتماعی به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

وی با اشاره به حضور و استقرار تأسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر بیان کرد: این استان میزبان خیل عظیم کارگران است و سود زیادی را به تأمین اجتماعی وارد می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بوشهر میزبان برخی از بنگاه ها و شرکت های بزرگ سازمان تأمین اجتماعی است که بیانگر جایگاه این استان برای خدمات دهی به سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر با مشکلات و کمبودهای زیادی در حوزه درمانی روبرو هستیم، تصریح کرد: در قبال منفعت و خدماتی که به تأمین اجتماعی داده می شود، انتظار داریم این سازمان نیز به تعهدات خود در دشتستان و استان عمل کند.

رضایی با اشاره به اینکه بیمارستان مهر تأمین اجتماعی در برازجان با حداقل امکانات و زیرساخت ها فعالیت دارد، خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی حق دشتستانی ها را بدهد/ لزوم ساخت یک بیمارستان کامل

تامین اجتماعی حق دشتستانی ها را بدهد/ لزوم ساخت یک بیمارستان کامل