مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-04سياسي

برخورد با متصرفان اراضی منابع طبیعی فیروزکوه در دستور کار باشد


فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه بخشی از اراضی منابع طبیعی شهرستان دستخوش منفعت های مالکیتی برخی افراد قرار گرفته است گفت: برخورد با متصرفان اراضی منابع طبیعی در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم مهری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی بر حفظ و حراست از این سرمایه ملی تاکید کرد و بیان داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه همگانی و ملی است که باید با مشارکت مردم و همه دستگاه های اجرایی و قضایی به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرستان فیروزکوه از بیشترین ظرفیت عرصه های منابع طبیعی در استان تهران برخوردار است تاکید کرد: باید پیشگیری از تعدی و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی در شهرستان به عنوان یک عنصر مهم در حفظ و حراست از منابع ملی در دستور کار ارگان های ذی ربط قرار گیرد.

فرماندار فیروزکوه با تاکید بر باز پس گیری اراضی متصرفه در شهرستان فیروزکوه اذعان کرد: متأسفانه در سال های گذشته بخشی از اراضی منابع طبیعی شهرستان دستخوش منفعت های مالکیتی برخی افراد قرار گرفته که باید در چارچوب قانون با این افراد سودجو برخورد شود.

مهری بر سند دار کردن اراضی در شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه شناسایی دقیق و سند دار کردن تمامی اراضی و همچنین تعیین دقیق مستثنیات موجب پیشگیری از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متصرفان اراضی منابع طبیعی فیروزکوه در دستور کار باشد

برخورد با متصرفان اراضی منابع طبیعی فیروزکوه در دستور کار باشد