مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-04بين الملل

طرح جدید دولت انتقالی صلح افغانستان ؛ مخالفت دولت و سکوت طالبان


همزمان با ادامه حملات گروه طالبان علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان، زلمای خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان ضمن تاکید بر تسریع روند صلح، - طرح جدید "دولت انتقالی صلح افغانستان"؛ مخالفت دولت و سکوت طالبان همزمان با ادامه حملات گروه طالبان علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان، زلمای خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان ضمن تاکید بر تسریع روند صلح، از در میان گذاشتن گزینه های مختلف با حکومت و رهبران سیاسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، مقام های محلی در قندوز روز پنجشنبه اعلام کردند که در نتیجه حمله گروه طالبان به یک پاسگاه نیروهای امنیتی در روستای تلوکه شهر قندوز، 13 سرباز ارتش افغانستان کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

همچنین در ادامه حمله های هدفمند در ولایت ننگرهار، بامداد روز پنجشنبه یک پزشک زن بر اثر انفجار بمب جا سازی شده در یک وسیله نقلیه جان باخت.

در همین حال، زلمای خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان که سفری سه روزه به کابل داشته در تشریح دستاورهای این سفر با انتشار سلسله توییتی اعلام کرد که در جریان دیدار با تمامی گروه ها بر لزوم دیپلماسی و جلب حمایت بین المللی گسترده تر به منظور کمک به افغان ها برای پیشرفت سریعتر در روند صلح تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید دولت انتقالی صلح افغانستان ؛ مخالفت دولت و سکوت طالبان

طرح جدید دولت انتقالی صلح افغانستان ؛ مخالفت دولت و سکوت طالبان