مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-04سياسي

ترور شهید سلیمانی در جهت ممانعت از جهانی شدن پیام جمهوری اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مخالفان در تلاش هستند تا پیام جمهوری اسلامی به دنیا نرسد و ترور سردار سلیمانی از جمله اقدامات بازدارنده در همین زمینه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در نخستین نشست فعالان بین الملل در سومین حرم اهل بیت (ع) بیان کرد: در حوزه تبلیغ و پیام رسانی همواره با مشکل نبود یا کمبود ابزار نیز مواجه بوده ایم و مشکلات دیگری نیز وجود دارد که مانع اقدام هستند.

او با اشاره به اینکه مخالفان در تلاش هستند تا پیام جمهوری اسلامی به دنیا نرسد، ترور سردار سلیمانی را از جمله اقدامات بازدارنده در همین زمینه برشمرد و گفت: افرادی که حمل رسالت می کنند، از غیرخدا نمی ترسند و این امر در روز گار ما مصداق بسیاری دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به شکل گیری نهادهای بین المللی بعد از جنگ جهانی دوم، گفت: کسانی که در جنگ پیروز شدند، اساس هایی را برای اینکه حکومت خود را بر دنیا پیش ببرند، چیدند و از همین رو، مجموعه هایی که امروز ناکارامدی شأن اثبات شده، همچنان دوام دارند.

آیت الله دژکام ادامه داد: نهادهای فرهنگی در خدمت صاحبان قدرت و سلطه است؛ بنابراین باید حریت و آزاداندیشی و نترسیدن از غیر خدا را برای خود فرض کنیم و در تفکر و اندیشه مستقل باشیم، چرا که اگر سپر انداختیم، چیزی از ما باقی نخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید سلیمانی در جهت ممانعت از جهانی شدن پیام جمهوری اسلامی

ترور شهید سلیمانی در جهت ممانعت از جهانی شدن پیام جمهوری اسلامی