مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-04بين الملل

گزارش روزنامه روسی از ناتوانی ائتلاف سعودی مقابل ارتش یمن


یک روزنامه روس زبان نوشت که ائتلاف سعودی و شبه نظامیان دولت مستعفی یمن قادر به مقابله با پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیزاویسمیا در گزارشی به عملیات مأرب پرداخت و نوشت، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی بیش از انتظار ائتلاف سعودی در استان مأرب پیشروی کرده اند.

به نوشته وبگاه ی ، این روزنامه روس زبان نوشت که شبه نظامیان دولت هادی و حملات هوایی ائتلاف سعودی قادر  به توقف پیشروی های نیروهای دولت صنعاء در مأرب نیست.

نیزاویسمیا سپس تأکید کرد که آزادی استان مأرب، آخرین عملیات بزرگ ارتش و کمیته های مردمی قبل از آغاز مذاکرات آتش بس است.

در همین حال  حسین العزی  معاون وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن روز چهارشنبه گفت که ده منطقه از چهارده منطقه استان نفت خیز و راهبردی مأرب آزاد شده است.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن نیز چهارشنبه شب در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: ما به اطلاع هیات آمریکایی رساندیم که تا تمام شدن تجاوزها علیه یمن به حملات خود ادامه می دهیم .

ائتلاف سعودی-اماراتی نزدیک به شش سال یمن را زیر بمباران و موشک باران خود گرفته، با محاصره همه جانبه، گرسنگی و کمبود منابع درمانی به مردم یمن تحمیل کرده و به کشتار زنان و کودکان این کشور ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روزنامه روسی از ناتوانی ائتلاف سعودی مقابل ارتش یمن

گزارش روزنامه روسی از ناتوانی ائتلاف سعودی مقابل ارتش یمن