مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-04سياسي

نوزادان سمنانی صاحب درخت می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: یک درخت شناسنامه دار به ازای تولد هر نوزاد در استان سمنان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و سایر دستگاه های اجرایی مربوطه کاشته شود.

- منوچهر فخری روز پنجشنبه در آیین جشن درختکاری و هفته گرامیداشت منابع طبیعی و آبخیزداری در محوطه مجتمع در حال ساخت فرهنگی و گردشگری امید سرخه افزود: یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم و وطن را می توان با کاشت نهال شناسنامه دار هم گرامی داشت و کاشت درخت باید به معنای واقعی در استان سمنان فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه کاشت نهال در نقاط مختلف استان براساس زیست بوم هر منطقه باشد، ادامه داد: باید به هر دلیل و مناسبت آیینی و ملی در کشور و استان درخت کاشت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: قرار است در 20 هکتار از محوطه مجتمع در حال ساخت گردشگری و فرهنگی امید سرخه درخت کاشت شود که این اقدام بسیار ارزشمند و پسندیده است و با افزایش پوشش گیاهی شاهد فضای سبز خوب برای بهره مندی مردم استان و زائران حرم رضوی (ع) در آینده نزدیک در این منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: استانداری سمنان همواره به حفاظت از عرصه های طبیعی و ملی معتقد بوده است و تغییر کاربردی اراضی خط قرمز استانداری سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزادان سمنانی صاحب درخت می شوند

نوزادان سمنانی صاحب درخت می شوند