مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-04سياسي

درخت شناسنامه دار به ازای تولد هر نوزاد در استان سمنان کاشته شود


معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه مسئولان استانی باید نسبت به احیا، حفظ و حراست از منابع طبیعی اقدام کنند، گفت: درخت شناسنامه دار به ازای تولد هر نوزاد در استان کاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر پنج شنبه در آیین درختکاری به میزبانی محوطه مجتمع فرهنگی گردشگری امید سرخه ضمن بیان اینکه برای احیای فرهنگ حفظ و احیای درختکاری می بایست درخت شناسنامه دار به ازای تولد هر نوزاد سمنانی کاشته شود، ابراز داشت: در اجرای این مهم همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی امری ضروری است تا بتوان بافرهنگ سازی این موضوع شاهد سرسبزی بیشتری برای استان سمنان باشیم.

وی بابیان اینکه یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم و وطن را می توان با کاشت نهال شناسنامه دار نیز گرامی داشت، افزود: این مهم می تواند سهم عمده ای در ازدیاد درختان و احیای منابع طبیعی ایفا کند که انتظار می رود خانواده شهدا نسبت به کاشت درخت به یاد شهدا اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه کاشت درخت باید به معنای واقعی در استان سمنان فرهنگ سازی شود، ابراز داشت: با افزایش پوشش گیاهی می توانیم شاهد افزایش فضای سبز خوب برای بهره مندی مردم استان و زائران حرم رضوی (ع) در آینده نزدیک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت شناسنامه دار به ازای تولد هر نوزاد در استان سمنان کاشته شود

درخت شناسنامه دار به ازای تولد هر نوزاد در استان سمنان کاشته شود