مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-04اجتماعي

احداث رینگ جنوبی دهاقان در دستور کار قرار گرفت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: احداث رینگ جنوبی شهر دهاقان به عنوان یک ضرورت اساسی در راستای کنترل ترافیک در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی سجادی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دهاقان، با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید در هر اداره و ارگانی مورد نظارت قرار گیرد تا همه کم و کاستی ها مشخص شوند، اظهار داشت: تمامی ادارات وظیفه خود ایمنی در برابر همه خطرات طبیعی و غیر طبیعی دارند و خود مسئول همه اتفاقات هستند.

وی با بیان اینکه یک درصد اعتبارات ادارات که در تملک دارایی لحاظ شده به پدافند غیر عامل اختصاص یافته است، افزود: دهاقان شهری تاب آور است، پدافند غیرعامل و ستاد بحران در حوادث مکمل یکدیگر هستند و بر این اساس باید پیش بینی های لازم انجام شود تا در زمان بحران تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه آموزش لازم در زمینه پدافند غیر عامل در تمامی ادارات در سال جاری باید انجام شود و پایگاه زلزله نگاری شهرستان نیز باید قابل استفاده باشد، ابراز کرد: هم چنین متن هایی درباره پدافند غیرعامل در فضای مجازی منتشر شود و در اختیار دانش آموزان و خانواده ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث رینگ جنوبی دهاقان در دستور کار قرار گرفت

احداث رینگ جنوبی دهاقان در دستور کار قرار گرفت