مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-04سياسي

حمایت حقوقی ستاد احیای امر به معروف استان از خبرنگار تبریزی


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اقدام خبرنگار تبریزی، مصداق نهی از منکر است، بر حمایت حقوقی از این خبرنگار تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اقدام خبرنگار تبریزی، مصداق نهی از منکر است، بر حمایت حقوقی از این خبرنگار تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به شکایت یکی از سازمان ها از یکی از خبرنگاران صدا و سیمای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دیشب بعد از اطلاع از موضوع، پیگیری های لازم را از صدا و سیما و خبرنگار مذکور انجام دادیم.

وی با اشاره به پیگیری های اداره حقوقی صدا و سیما، افزود: صدا و سیما وظیفه خود را دارد و ما وظیفه خودمان را در حمایت از ایشان انجام می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: روال کار ما این است که بعد از احراز مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در کمیته تخصصی، حمایت های لازم قضایی و حقوقی از آمر به معروف و ناهی از منکر انجام می شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه گزارش خبری این خبرنگار مصداق نهی از منکر است، افزود: در ماده 8 قانون آمران به معروف و ناهیان از منکر صریحا آورده شده که کسی حق ممانعت از این فریضه را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حقوقی ستاد احیای امر به معروف استان از خبرنگار تبریزی

حمایت حقوقی ستاد احیای امر به معروف استان از خبرنگار تبریزی