مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-04اقتصادي

فردا، آخرین مهلت دریافت وام جدید کرونا


با توجه به آنکه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت دریافت تسهیلات جدید کرونا را تا نیمه اسفند ماه تمدید کرده بنابر این فردا آخرین مهلت دریافت وام جدید کرونا خواهد بود و هرگونه تمدید مجدد بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد داشت.

- با توجه به آنکه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت دریافت تسهیلات جدید کرونا را تا نیمه اسفند ماه تمدید کرده بنابر این فردا آخرین مهلت دریافت وام جدید کرونا خواهد بود و هرگونه تمدید مجدد بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداخت تسهیلات جدید کرونا در مرحله دوم با رویکرد بنگاه محوری آغاز شد و بر این اساس بنگاههای سه حوزه گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان مشمول این مرحله از دریافت وام جدید کرونا شناخته شدند.

در حالی که تا پیش از این مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت وام جدید کرونا برای بنگاههای مذکور تا پایان بهمن ماه اعلام شده بود این زمان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای هر سه بخش تا نیمه اسفند ماه تمدید شد.

تمدید مهلت زمان ثبت نام مرحله دوم وام کرونا به دلیل عدم جذب منابع تخصیص یافته و همچنین عدم مراجعه به بانکها به دلیل اعمال محدودیتهای ترددی و رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت تا صاحبان بنگاها و کسب و کارها در حوزه های گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، آخرین مهلت دریافت وام جدید کرونا

فردا، آخرین مهلت دریافت وام جدید کرونا