مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-04سياسي

امیدواریم روزی با درختکاری، آثار گرد و غبار خوزستان محو شود


استاندار خوزستان با اشاره به درختکاری در عرصه های گرد و غبار گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که آثار گرد و غبار و ریزگردها را در بیابان ها و نقاطی که کانون این پدیده است با درختکاری و جنگل کاری محو کنیم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به درختکاری در عرصه های گرد و غبار گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که آثار گرد و غبار و ریزگردها را در بیابان ها و نقاطی که کانون این پدیده است با درختکاری و جنگل کاری محو کنیم.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (14 اسفندماه) در حاشیه آیین نمادین غرس نهال به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی اظهار کرد: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را خدمت همه جهادگران عزیز و فعالان منابع طبیعی و آبخیزداری و همه مردم استان خوزستان تبریک عرض می کنم و امیدواریم روزی فرا برسد که آثار گرد و غبار و ریزگردها را در بیابان ها و نقاطی که کانون این پدیده است با درختکاری و جنگل کاری محو کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مهم ترین رسالت جهادگران منابع طبیعی و امور جنگل ها، بیابان زدایی، آبخیزداری، کمک به کشت شیلات و کشت درخت در عرصه های کانون ریزگرد است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: درختکاری یکی از سنت هایی است که توسط پیامبر اکرم(ص) رواج یافت و بسیار حسنه است و سالانه انجام می شود؛ اگر هر شخصی در این زمینه تلاش کند، یک اجماع ملی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم روزی با درختکاری، آثار گرد و غبار خوزستان محو شود

امیدواریم روزی با درختکاری، آثار گرد و غبار خوزستان محو شود