مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-04سياسي

برنامه مدون مقابله با هجمه های فرهنگی در آذربایجان غربی تدوین شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواستار تدوین برنامه مدون برای مقابله با هجمه های فرهنگی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار نخبگان و نمایندگان اقشار آذربایجان غربی با رییس دستگاه قضا با بیان اینکه مدیریت تحول خواه قوه قضاییه بارقه های امید را در میان مردم ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم این بارقه های امید که افزایش اعتماد مردم به نظام را در پی دارد روز به روز بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به امنیت و آرامش مثال زدنی در جای جای این استان گفت: بصیرت علمای اهل سنت و تشیع آذربایجان غربی، موجب آرامش مثال زدنی در سرتاسر این استان شده است.

قریشی با بیان اینکه مرزی بودن استان مزیت ها و تهدیدهایی به همراه دارد گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت ها یکی از موضوعاتی است که در استان مد نظر قرار دارد و با توجه به هجمه های فرهنگی موجود که ناشی از مرزی بودن استان است، ضرورت دارد به بخش فرهنگی بیش از پیش توجه شود و در راستای مقابله با این هجمه ها برنامه های مدونی پیش بینی شود.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به هم مرزی آذربایجان غربی به سه کشور و موقعیت جغرافیایی این استان، اعلام کرد: با وجود مرزی بودن، آذربایجان غربی در امنیت کامل به سر می برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مدون مقابله با هجمه های فرهنگی در آذربایجان غربی تدوین شود

برنامه مدون مقابله با هجمه های فرهنگی در آذربایجان غربی تدوین شود