مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-04اقتصادي

منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می شود/ بهبود وضعیت تردد دریایی


وزیر راه و شهرسازی از تلاش و همکاری برای بهبود وضعیت تردد دریایی جزیره خارگ خبر داد و گفت: منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در دیدار و گفت وگو با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: خارگ نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و نیاز است که همه مسئولان نگاه ویژه ای به رفع مشکلات این جزیره داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم خارگ را بررسی کرده و دنبال می کنیم خاطرنشان کرد: در خصوص طرح جامع خارگ سعی می شود منافع مردم حتماً دیده شود و با حساسیت موضوع فوق را دنبال می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش مشکلات تردد دریایی نیز همکاری از سوی لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان های مربوطه انجام می شود.

وی تاکید کرد: در خصوص نوسازی و به روز رسانی ناوگان هر دو مسیر ورود جدی انجام می دهیم.

طرح جامع خارگ همچنان در بلاتکلیفی رییس شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت تردد دریایی در این جزیره گفت: طرح جامع خارگ همچنان در بلاتکلیفی است.

یوسف وطن دوست ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی که توجه ویژه ای به طرح جامع خارگ داشته است، اظهار داشت بعد از 16 سال پیگیری طرح فوق، متأسفانه طرحی مصوب شده است که منافع مردم دیده نشده است و شایسته است در بررسی مجدد طرح، منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می شود/ بهبود وضعیت تردد دریایی

منافع مردم در طرح جامع خارگ دیده می شود/ بهبود وضعیت تردد دریایی