مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-04اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: وجود 24 نوع مدرسه در کشور یعنی عدالت آموزشی نداریم


امروز حدود سه میلیون دانش آموز در کشور به علت دسترسی نداشتن به تجهیزات لازم و نیز بستر دیجیتال، در معرض خشن ترین جلوه نابرابری در آموزش قرار دارند.

- / تاکنون 215 هزار دستگاه تبلت و گوشی به همت برخی نهادهای عمومی و خیرین، برای دانش آموزان محروم تامین شده است.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، وجود 24 نوع مدرسه با عناوین مختلف در کشور را مغایر با عدالت و فرصت برابر آموزشی دانست و گفت: تعلیم و تربیت باید عادلانه پیش رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا ، سیدجواد حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای معاونان، روسا و مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: وجود این میزان مدرسه متعدد، هم به کیفیت آموزش و هم به عدالت آموزشی لطمه می زند.

وی اظهارکرد: ما در نظام آموزش و پرورش نباید مدرسه استثنایی و مدرسه تیزهوشان داشته باشیم و همه باید در کنار هم و با فرصت برابر امکان تحصیل و یادگیری داشته باشند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، داشتن یک نوع مدرسه را آرمان اصلی نظام آموزش و پرورش ذکر کرد و ادامه داد: دانش آموزان و فرزندان این ملت باید در مدرسه، درس زندگی و عدالت بیاموزند.

وی بیان کرد: جریان یادگیری و نظام آموزش و پرورش رسمی، بزرگترین فرصت برای ترویج و تعمیق عدالت در کشور است و باید فرصت‎ ها در این عرصه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: وجود 24 نوع مدرسه در کشور یعنی عدالت آموزشی نداریم

معاون وزیر آموزش و پرورش: وجود 24 نوع مدرسه در کشور یعنی عدالت آموزشی نداریم