مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-04اجتماعي

2 هزار مدرسه در اردبیل به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 2 هزار مدرسه در استان اردبیل به زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ناصری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست معاونان و رؤسای مناطق آموزش و پرورش با معاون وزیر آموزش و پرورش در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در استان شرایط خوبی را فراهم کرده تا ما کاستی های خود را در قالب طرح هدایت برای تأمین تبلت مورد نیاز فراهم کنیم.

وی به تحقق شعار هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس درس اشاره کرد و گفت: هر چند شاخص ها در این زمینه هنوز مطلوب نیست اما در استان اردبیل 87 درصد دانش آموزان تحت پوشش شبکه شاد بوده و از آموزش های مجازی استفاده می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: 13 درصد باقی مانده دانش آموزان بر اساس تفاهمنامه امضا شده با استانداری و نهادهای مختلف در کنار بهره مندی از آموزش حضوری و یا آموزش شبکه های تلویزیونی در بهره مندی از شبکه شاد به تبلت های مورد نیاز و زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی متصل خواهند شد.

ناصری به فعالیت های خوب آموزش و پرورش استثنایی در استان در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: مجموع فعالیت های این حوزه نه تنها رضایت بخش بوده بلکه در سطح کشور نیز در تراز مطلوبی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار مدرسه در اردبیل به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند

2 هزار مدرسه در اردبیل به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند