مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-04اقتصادي

توسعه فضای سبز در احداث آپارتمان ها مغفول مانده است


توسعه فضای سبز در احداث آپارتمان ها و ساخت و سازهای شهری مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امامی یگانه پیش از ظهر پنجشنبه در آیین روز درختکاری و افتتاح پروژه های فضای سبز شهرداری اردبیل اظهار کرد: در سال های اخیر در حوزه فضای سبز با یک نگاه متفاوت و اقدامات مناسب در سطح شهر اردبیل روبه رو هستیم که نسبت به گذشته تغییرات ملموس و عینی است.

وی تصریح کرد: به رغم همه این تلاش ها سرانه فضای سبز در شهر اردبیل پایین تر از میانگین کشوری است و باید همه با احساس مسئولیت پای کار حاضر شوند تا با نقش آفرینی پررنگ مردم توسعه پایدار و همه جانبه فضای سبز اتفاق بیفتد.

فرماندار اردبیل گفت: افزایش 60 درصدی اعتبارات و اهتمام شهرداری برای توسعه فضای سبز تنها جوابگو نخواهد بود و با توجه به گستردگی شهر اردبیل شایسته است سایر دستگاه ها و نهادها و حتی تشکل های مردم نهاد در این بخش ورود پیدا کنند.

امامی یگانه ضرورت احداث کمربند سبز را در شهر اردبیل یادآور شد و افزود: در قانون هوای پاک به این موضوع تاکید شده و ما امیدواریم با نگاه کارشناسی و توجه به الزامات قانونی در اجرای کمربند سبز، اهتمام فراگیری را در شهر اردبیل شاهد باشیم.

وی به ضرورت توجه بیشتر در ساخت و سازها به امر توسعه فضای سبز اشاره کرد و ادامه داد: در ساخت و سازها به ویژه زندگی آپارتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز در احداث آپارتمان ها مغفول مانده است

توسعه فضای سبز در احداث آپارتمان ها مغفول مانده است