مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-04اجتماعي

تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانع از مهاجرت نخبگان خواهد شد


مدیر کل آموزش و پرورش فارس در جلسه با معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تقویت هویت ایرانی اسلامی کودکان و دانش آموزان ضمن کمک به توسعه علمی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی در جلسه با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در شیراز گفت: تجربه اجرای موفق شهاب در راستای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان در استان فارس، ما را نسبت به اجرای طرح و برنامه های دیگر امیدوار کرد.

وی اظهار داشت: در بحث شهاب، دغدغه ما نسبت به نگهداشت دانش آموزان بود که پس از بررسی ها و مطالعات گسترده وزمان بر در این حوزه، به راهکارهایی رسیدیم که بسیار موثر بود.

اسماعیلی افزود: بر این باوریم که اگر هویت کودکان و دانش آموزان تقویت شود از مهاجرت بسیاری از نخبگان جلوگیری خواهد شد و این امر کمک شایانی به توسعه علمی کشور خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دغدغه ما نسبت به مساله هویت دانش آموزان باعث شد ،دبیرخانه ای در بحث مبانی هویتی با همکاری حوزه علمیه و توجه ویژه امام جمعه شیراز که اعتقاد ویژه ای به این مساله داشتند در سال جاری تشکیل شود.

وی افزود: در بحث تقویت و احیای هویت ایرانی اسلامی  باید همه نهادها و اقشار، خصوصا نخبگان علمی جامعه و اساتید حوزه ی علمیه و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانع از مهاجرت نخبگان خواهد شد

تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانع از مهاجرت نخبگان خواهد شد