مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-04اجتماعي

دانش آموزان کرمانشاه برای صرفه جویی در مصرف آب آموزش می بینند


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پای کار بودن مجموعه آموزش و پرورش استان برای آموزش دانش آموزان در زمینه صرفه جویی و مصرف بهینه آب خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پای کار بودن مجموعه آموزش و پرورش استان برای آموزش دانش آموزان در زمینه صرفه جویی و مصرف بهینه آب خبر داد.

مجید یزدان پناه، امروز(14 اسفند) در دوازدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه صرف جویی در مصرف آب، اظهار کرد: آموزش و پرورش همانگونه که با پلیس برای نهادینه کردن فرهنگ بستن کمربند ایمنی با استفاده از ظرفیت دانش آموزان پای کار بود و توانست در مدت چند سال فرهنگ بستن کمربند ایمنی را در کشور نهادینه کند، قطعا می تواند در حوزه نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب هم موفق عمل کند.

یزدان پناه با بیان اینکه این بار باید کمربندها را برای صرفه جویی در مصرف آب ببندیم، گفت: اگرچه دانش آموزان به دلیل شرایط کرونایی کمتر در مدارس حضور دارند، اما با استفاده از ظرفیت های شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) تلاش خواهیم کرد تا دانش آموزان را برای مصرف بهینه آب آموزش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کرمانشاه برای صرفه جویی در مصرف آب آموزش می بینند

دانش آموزان کرمانشاه برای صرفه جویی در مصرف آب آموزش می بینند