مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-04اجتماعي

کرمانشاه 40 درصد هدر رفت آب شُرب دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: میزان هدر رفت آب شُرب در این استان حدود 40 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاکاوند در دوازدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب که پیش از ظهر امروز در سالن همایش این اداره کل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ایران در شرایط عادی یک سوم میانگین بارندگی در دنیا را دارد، اما در برخی سال ها همانند امسال شرایط حادتر است.

وی با بیان اینکه به دلیل کاهش بارندگی ها در فصل بارندگی امسال، سال سختی را پیش رو خواهیم داشت، افزود: 70 درصد از منابع تأمین آب شُرب استان کرمانشاه از سفره های زیرزمینی تأمین می شود و متأسفانه بارندگی های امسال اکثراً به صورت رگباری بود و تأثیر زیادی در افزایش منابع آب زیرزمینی نداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه میانگین مصرف انرژی از جمله آب در کشور ما بیشتر از میانگین جهانی است، تصریح کرد: سرانه مصرف آب شُرب به ازای هر نفر در این استان 1.

5 برابر میانگین سرانه کشوری است.

کاکاوند با اشاره به برگزاری دوازدهمین سال جشنواره نخستین واژه آب در استان با همکاری آموزش و پرورش، گفت: متأسفانه برگزاری این جشنواره طی این سال ها به دلایل مختلفی اثرگذاری چندانی در مدیریت و مصرف صحیح آب نداشته، به طوری که هم اکنون سرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 40 درصد هدر رفت آب شُرب دارد

کرمانشاه 40 درصد هدر رفت آب شُرب دارد