مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-04سياسي

استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است


استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است و هر کدام از کاندیداها باید تمام توان خود را صرف ایجاد وحدت و شکل گیری چنین دولتی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی صبح پنجشنبه در نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: رکود اقتصادی، چالش جدی کشور است و نیاز است آدم های عملیاتی، اجرایی، عمل گرا و انقلابی وارد میدان شوند تا آسیب های موجود رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی دوست دارند تمام مشکلات کشور را به تحریم ها گره بزنند که منکر تأثیر تحریم ها بر اقتصاد ایران نیستیم اما سطح تحریم ها در اقتصاد ایران بسیار ناچیز است.

وزیر سابق نفت با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، بیان کرد: اولین نکته ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات است که وظیفه همگانی این است که شرایط حضور حداکثری مردم را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: نیاز است جناح های سیاسی مشکلات خود را با همدیگر حل کنند و تمام تلاش های خود را بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بکار ببرند.

قاسمی یادآور شد: استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است و هر کدام از کاندیداها باید تمام توان خود را صرف ایجاد وحدت و شکل گیری چنین دولتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است

استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است