مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-04سياسي

سامانه جامع نیکوکاری در همدان رونمایی شد


سامانه شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان همدان، صبح امروز-پنجشنبه 14 اسفند با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور رونمایی شد.

- ایسنا/همدان سامانه شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان همدان، صبح امروز-پنجشنبه 14 اسفند با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور رونمایی شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در این مراسم، گفت: در حوزه خیر و احسان چالش هایی داریم و پیشنهاد ما برای رفع این چالش ها ایجاد مراکز نیکوکاری محلی است که باعث مرتفع شدن تمام مشکلات می شود.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه اگر بخواهیم در ارتباط با این چالش ها ورود کنیم، عدم وجود بانک اطلاعاتی باعث شده نتوانیم در این زمینه برنامه ریزی کنیم، یادآور شد: پیشنهاد ما برای حل این چالش ها ایجاد سامانه جامع نیکوکاری بود تا بتوانیم یک سیستم هوشمند، پاسخگو و ملی داشته باشیم و داده ها را ذخیره، پردازش و تحلیل کنیم.

وی تصریح کرد: عدم وجود چشم انداز باعث شده در فعالیت ما روزمرگی وجود داشته باشد، عدم توجه به توانمندسازی نیازمندان، عدم هماهنگی بین نهادهای خیریه، نابسامانی در سیاستگذاری، همپوشانی خدمات، عدم وجود تدابیر اعتمادسازی و کم توجهی به کرامت نیازمندان از چالش های ما در حوزه احسان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع نیکوکاری در همدان رونمایی شد

سامانه جامع نیکوکاری در همدان رونمایی شد