مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-04سياسي

طرح «نهال هم عهدی با شهدا» به مناسبت روز درختکاری در اراک برگزار شد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان مرکزی گفت: طرح «نهال هم عهدی با شهدا» که به مناسبت روز درختکاری و در قالب برنامه های ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح نهال هم عهدی با شهدا در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: کاشت درخت یکی از سنت های نیکو و اقدامات مؤثر است که علاوه بر اینکه از توصیه های دینی و فرهنگی می باشد در ابعاد گوناگون می تواند بسیار آثار و برکات زیادی برای مردم و جامعه داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی کاشت نهال به یاد شهدا از چندین سال گذشته در حال انجام است که می تواند در راستای گرامیداشت یاد شهدا و زنده نگه داشتن نام بزرگ مردان ایران زمین و افتخارآفرینان بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: از سال گذشته نهضت درختکاری با یاد و نیت شهدا به برکت برگزاری کنگره شهدای استان شروع شد که در طی چندین مرحله در سطح استان 6200 نهال کاشته شد و همه دستگاه ها و گروه های مردمی برای انجام این اقدام نیکو پای کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نهال هم عهدی با شهدا» به مناسبت روز درختکاری در اراک برگزار شد

طرح «نهال هم عهدی با شهدا» به مناسبت روز درختکاری در اراک برگزار شد