مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-04سياسي

راهیابی 6 کانون مساجد کردستان به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی


گلباغی با اشاره به آغاز مرحله نیمه نهاییِ داوری طرح ملی «ایران قوی» از 13 اسفندماه، گفت: 6 کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامل گلباغی در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در دومین سال برگزاری رویداد فهما، با ارائه طرح ملی ایران قوی، بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مهیا کرد و زمینه رقابت سالم بچه های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح بالغ بر 25 هزار کانون در سراسر کشور فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند که سهم استان کردستان در اجرای این طرح ملی قریب به 600 کانون فرهنگی هنری است.

وی شناسایی و توانمند سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش، حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را از اهداف طرح ملی ایران قوی برشمرد و افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا 22 بهمن ماه سال جاری فرصت داشتند برنامه ها و فعالیت های خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 6 کانون مساجد کردستان به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی

راهیابی 6 کانون مساجد کردستان به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی