مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-04سياسي

بسیج دانشجویی به پویش «درخت یاری» می پیوندد


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج دانشجویی نیز با ظرفیتی از دانشجویان جهادگر که در کشور حضور دارند، به پویش ملی درخت یاری می پیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد نیک روش در جریان مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، بیان کرد: در ایام نزدیک شدن به بهار طبیعت و روز درختکاری می باشیم و سنت حسنه غرس نهال در کشور در این ایام مورد توجه بیشتری قرار می گیرد، از یک سو این ایام ما را بیش از سایر اوقات به یاد قیامت، بعثت و نُشور در واقع توجه دهد و از یک سمت دیگر این سنت حسنه که به عنوان یک صدقه جاریه محسوب می شود، قاعدتاً می تواند ذخیره ای برای آن روزی باشد که دست ها از این دنیا کوتاه است.

وی همچنین افزود: در روز قیامتُ اعمال صالح به داد انسان ها می رسند، به ویژه اعمال صالحی که پس حیات انسان ها در این دنیا هم برکاتی دارد، قطعاً درخت که یکی از مخلوقات الهی هست و زمینه عمران و آبادانی بلاد را فراهم می کند، غرس نهال می تواند بهترین صدقه جاریه برای کسانی که اعمال های دیگر برای آنها محیا نیست، باشد؛ اگر نهال ها مثمر باشد، می تواند به معیشت عده ای نیز کمک کند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به پویش ملی درخت یاری ، گفت: طرحی که امروز، تعدادی از فعالین جهادی تحت عنوان پویش ملی درخت یاری آغاز کردند، جمعیت داوطلب زیادی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی به پویش «درخت یاری» می پیوندد

بسیج دانشجویی به پویش «درخت یاری» می پیوندد